Har du brug for hjælp?

Så spørg os endelig til råds. Vi ved rigtig meget om det, som vi laver og sætter en ære i at hjælpe dig.

Vi sidder klar til at hjælpe

Har du spørgsmål til:

  • Produkternes egenskaber

  • Installationsproblemer

  • Surge protection

  • Eller andet med relation til vores produkter så tag endelig fat på os.

Telefon: +45 3178 0303
E-mail: support@imagosonas.dk​

RMA - Er din vare defekt?

Hvis uheldet ude og dit produkt, som er leveret af os, fejler, så kan vi med de fleste leverandørerer ombytte varen. Kontakt os altid forud, før du indsender et produkt som RMA. RMA skal sendes ind til os via kontaktformularen. 

Inden et produkt er vurderet defekt, så kig vores RMA tjekliste igennem, der er nogle tips til at tjekke, om det er produktet eller måske et andet sted i installationen at fejlen ligger.

Du har også muligheden for at låne et tilsvarende produkt, i tilfælde af reparation.

Er du i tvivl, så tag kontakt til os:

Telefon nr: +45 31 78 03 03 eller info@imagosonas.dk 

Sådan sendes en varer retur (RMA)

(1) Læs venligst tjeklisten igennem, inden udfyldelse af RMA – se den her

(2) Udfyld formularen her


How to return a product (RMA)

(1) Please read the guidelines for troubleshooting before filling in the formular – check here

(2) Fill out the form here

Surge protection - how to protect?

Surge protectors are critical to protecting your equipment investment. Surge protectors will help prevent hardware failures due to overvoltage events which are common in household and commercial settings.

Download guide here

 

Atlona Support

Email
support@atlona.com

Telefon
+41 4350 84321

Dagligt mellem kl. 9:00 – 17:00
(udenfor dette tidsrum, overtager USA support)

Modtages af enten (Alle engelsktalende):
Mustafa Bostanci, Tyskland
Alex Davidenko, Israel
Hardik Mehta, Indien

Hvis support kan planlægges
Det er muligt i god tid at booke support af Atlona supporter.

Presales
OMEGA Room Builder

Legrand Support

Se e-mail formular her.

Du kan chatte med Support her.

E-mail 
Chief        
av.emea.chief.support@legrand.com

Da-Lite         
av.emea.da-lite.support@legrand.com

Projecta     
av.emea.projecta.support@legrand.com

Vaddio         
av.emea.vaddio.support@legrand.com

Telefon
Hovednummer                 
+31 495-580-840

Chief & Middle Atlantic Tech Support
+31 495-726-003

Da-Lite Tech Support
+31 495-726-000

Projecta Tech Support
+31 495-726-001

Vaddio Tech Support
+31 495-726-002

Luxul Support

Se e-mail formular her.

Du kan chatte med Support her.

E-mail
luxul.techsupport@av.legrand.com

Telefon
+31 495-580-840.
Dagligt mellem kl. 08:30 – 17:00.

Origin Acoustics Support

E-mail
techsupport@originacoustics.com
De svarer indenfor USA tidszone.

Mersive Support

E-mail
support@mersive.com

De har få supportere i Europa, ellers svarer de fra USA, ca. efter kl. 16:00.

Både Mersive og vi hos IMAGO SONAS, vil bede om en LOG fra Solstice, som evt. laver fejl.

Du skal være klar på det netværk, hvor Solstice er installeret, for at få fat i disse LOGS.

Vivitek Support

Se e-mail formular her.

Telefon
+31 20721 9318. Dagligt mellem kl. 09:00 – 18:00.

Alt efter kompleksitet i fejlmelding / behovet for support, sender VIVITEK support selv sagen til rette instans.

TriplePlay Support

E-mail
support@tripleplay.tv

Telefon
+44 (0)84 5094 3357
+44 (0)20 8089 2606
 

Hvis det kan planlægge i forvejen, kan support bookes ind.

keyboard_arrow_up