Babysam er en voksende forretningskæde der dækker hele Danmark og dermed et behov for en kombination af en aktiv hjemmeside, der besøges flittigt af kunderne, men også et digitalt medie i butikkerne, som kan kan styres centralt af marketing. Babysam forventning var at de kunne differentiere indholdet i.f.m. med f.eks. deres ekspansion med nye butikker og åbningstilbud som kun gælder en butik ad gangen, overføre tilbud fra web-siden direkte ind i butikkerne o.m.m.
Babysam anvender Signagelive til styring, planlægning og indhold på skærme i butikken og enkelte steder stor videovæg i udstillingsvinduet. Nogle steder anvendes informationsstander, hvor kunden med fordel, selv kan søge på hele Babysam´s barnevogne- og barnestols sortiment mens de er i butikken.
Læs mere om Signagelive her.
Moesgaard ønskede der skulle ske noget nyt, så i forbindelse med at byggeriet af et helt nyt museum, fik de også ideen til at starte et AV design team på stedet, med alle de nødvendige kompetencer indenfor AV.
Atlona technology played a key part in a recent AV installation at the Maersk Tower, a 15-story centre for world-class research into health and medical science at the Panum Institute complex of the University of Copenhagen.