Har du brug for hjælp?

Så spørg os endelig til råds. Vi ved rigtig meget om det, som vi laver og sætter en ære i at hjælpe dig.

Scroller du længere ned, finder du direkte kontakt til alle vores leverandører. Brug dem, hvis du ikke kan få fat på os

 

Brug for produktsupport? 

Sådan får du support:

(1) Læs venligst tjeklisten igennem, inden du udfylder supportformularen. 

DOWNLOAD TJEKLISTE

(2) Online supportformular

UDFYLD FORMULAREN

I tilfældet af at dit produkt skal repereres, så husk du har muligheden for at låne et tilsvarende produkt i mellemtiden.

Kontakt os endelig hvis du har spørgsmål:

Telefon nummer: +45 3178 0303

 

Do you need product support? 

How to get support:

(1) Please read through the checklist before filling out the support form.

Download Checklist

(2) Online support form

Click here for the support form

You also have the option to borrow a similar product in case of repair.

If in doubt, please contact us:

Phone no: +45 3178 0303 

 

Amina Support

Email

sales@aminasound.com

Telefon

+44 (0) 1480 354 390

Kontaktformular

 

Atlona Support

Email
support@atlona.com

Telefon
+41 4350 84321

Dagligt mellem kl. 9:00 – 17:00
(udenfor dette tidsrum, overtager USA support)

Modtages af enten (Alle engelsktalende):
Mustafa Bostanci, Tyskland
Alex Davidenko, Israel
Hardik Mehta, Indien

Hvis support kan planlægges
Det er muligt i god tid at booke support af Atlona supporter.

Presales
OMEGA Room Builder

Audio Control Support

Email
techsupport@audiocontrolpro.com

Telefon
425-775-8461

Website
https://www.audiocontrol.com/support/

Online support og en hjemmeside med gode informationer og tips. Der er tidsforskel da de sidder i USA

Caldigit Support

Email
EUSupport@CalDigit.com

Telefon
+44 (0) 1993 700 972

Website
https://www.caldigit.com/support/

Kongerne af Docks til din computer. De er placeret i UK. De har en fin support side på hjemmesiden, med god hjælp at hente.

IDK Support

E-mail
 

Website  - kontaktformular 
https://www.idkav.com/support/general_inquiry/

Japansk grundighed, sjældent noget går i stykker. Du kan komme i kontakt med dem online, de sidder i Japan, og der er nogle folk i Tyskland og USA. Men hovedsageligt får du fat i Ryohei, som er sønnen af udvikler og Founder af IDK. 

Inogeni Support

E-mail
support@inogeni.com

Website   
https://inogeni.com/support/

Der er en masse brugbar viden på Inogenis hjemmeside. Især hvilke andre producenter de har testet kompatibilitet med. Du kan også kontakte deres support via hjemmesiden, de sidder i Canada, så der er noget tidsforskel, men de er ret hurtige.

LEA Support

E-mail
techsupport@leaprofessional.com

Telefon
+1 (574) 345-0474

Website
https://leaprofessional.com/support/

Online support, og god vidensbank på deres hjemmeside, og ligeledes hvordan du kommer i kontakt med dem. De sidder i USA så der er noget tidsforskel.

Legrand Support

Se e-mail formular her.

Du kan chatte med Support her.

E-mail 
Chief        
av.emea.chief.support@legrand.com

Da-Lite         
av.emea.da-lite.support@legrand.com

Projecta     
av.emea.projecta.support@legrand.com

Vaddio         
av.emea.vaddio.support@legrand.com

Telefon
Hovednummer                 
+31 495-580-840

Chief & Middle Atlantic Tech Support
+31 495-726-003

Da-Lite Tech Support
+31 495-726-000

Projecta Tech Support
+31 495-726-001

Vaddio Tech Support
+31 495-726-002

Luxul Support

Se e-mail formular her.

Du kan chatte med Support her.

E-mail
luxul.techsupport@av.legrand.com

Telefon
+31 495-580-840.
Dagligt mellem kl. 08:30 – 17:00.

Mersive Support

E-mail
support@mersive.com

De har få supportere i Europa, ellers svarer de fra USA, ca. efter kl. 16:00.

Både Mersive og vi hos IMAGO SONAS, vil bede om en LOG fra Solstice, som evt. laver fejl.

Du skal være klar på det netværk, hvor Solstice er installeret, for at få fat i disse LOGS.

NETGEAR Support

E-mail til hjælp med valg af Switch, og opsætning
proavdesign@netgear.com

Website til RMA:
https://www.netgear.com/support/ 

Hos Netgear har de et hold af ingeniører du kan trække på både før, under og efter et projekt.

De kan kontakes på proavdesign@netgear.com

Beskriv grundigt dit ønske/udfordring, så de hurtigt kan hjælpe dig.

Skriv modelnr. og hvad dit problem er.

Hvis du gerne vil ringes op, så skriv det og dit telefonnummer inkl. landekode.

Origin Acoustics Support

E-mail
techsupport@originacoustics.com
De svarer indenfor USA tidszone.

TriplePlay Support

E-mail
support@tripleplay.tv

Telefon
+44 (0)84 5094 3357
+44 (0)20 8089 2606
 

Hvis det kan planlægge i forvejen, kan support bookes ind.

keyboard_arrow_up